NAJCZĘSTSZE PYTANIA (FAQ)
✅ Najczęściej zadawane pytania (FAQ) – Boost Clinic
Lokalizacja i dojazd
1. Gdzie znajduje się Boost Clinic?
Boost Clinic mieści się przy ul. Klimczaka w sercu warszawskiego Wilanowa. Mapa
dojazdu oraz dane adresowe znajdują się w zakładce Kontakt na naszej stronie
internetowej.
2. Gdzie można zaparkować w okolicy?
W pobliżu kliniki dostępne są trzy opcje:
Urząd Dzielnicy Wilanów (ul. Klimczaka 2) – ogólnodostępny parking,
szczególnie wygodny w godzinach popołudniowych i wieczornych.
Royal Wilanów (ul. Klimczaka 1) – duży, podziemny parking z płatnością za
godzinę. Odległość: ok. 3 minuty pieszo.
Ulica Klimczaka i okoliczne ulice – miejsca w miejskiej strefie parkowania.
Rezerwacje i organizacja wizyty
3. Jak mogę umówić się na wizytę lub trening?
Rezerwacji można dokonać:
Online przez system Bookero
Telefonicznie
Osobiście w recepcji Boost Clinic
4. Czy mogę odwołać lub przełożyć wizytę?
Tak. Wizytę można bezpłatnie odwołać lub przełożyć najpóźniej 24 godziny przed
terminem.
Czas trwania i przebieg usług
5. Ile trwa trening lub zabieg?
Trening EMS – Standarowdy czas to ok 30min, natomiast o czasie i rodzaju
treningu decyduje także stopień zaawansowania i sam rodzaj
treningu/indywidualnego planu treningowego.
Trening VersaClimber – zależnie od ustalonego planu treningowego,
Trening tlenowy / kontrastowy – ok. 60 minut
Trening personalny – 60 minut
Konsultacje i regeneracja – 30–60 minut w zależności od rodzaju usługi
6. Czy pierwsza wizyta się czymś różni?
Tak. Pierwsza wizyta zawiera wywiad oraz elementy diagnostyczne. Nie oferujemy
darmowych konsultacji ani próbnych treningów.
Przygotowanie do treningu
7. Co należy zabrać ze sobą na trening?
Trening EMS: Zapewniamy specjalistyczny strój EMS. Należy zadbać o
nawodnienie organizmu przed treningiem, a także przynieść własne
obuwie na zmianę oraz ręcznik.
Pozostałe treningi (VersaClimber, personalny, tlenowy): Należy przynieść
własny strój sportowy, ręcznik oraz obuwie na zmianę.
8. Czy treningi są bezpieczne?
Tak. Wszystkie zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów i
specjalistów. Sprzęt jest regularnie serwisowany, a przed rozpoczęciem
współpracy przeprowadzany jest wywiad zdrowotny.
Rodzaje treningów i dodatkowe usługi
9. Czy oferujecie treningi dla par?
Tak. Oferujemy treningi EMS, personalne oraz tlenowe w wersji dla dwóch osób.
10. Czy mogę przyjść z dzieckiem?
Można przyjść z dzieckiem, jednak Boost Clinic nie zapewnia opieki. Warto
zapewnić opiekę zewnętrzną na czas treningu.
11. Czy prowadzicie treningi dla dzieci?
Tak. Prowadzimy indywidualne i grupowe treningi dla dzieci – bez dolnej granicy
wiekowej. Treningi są prowadzone w bezpieczny sposób, dostosowany do wieku,
poziomu energii i możliwości dziecka. Zajęcia mogą obejmować elementy treningu
ogólnorozwojowego, koordynacyjnego lub specjalistycznego (np. przygotowanie
do sportu).
12. Jak wyglądają treningi sportów walki?
W Boost Clinic prowadzimy treningi sportów walki dla dzieci, młodzieży i
dorosłych. Zajęcia bazują na elementach boksu, kickboxingu i samoobrony.
Skupiamy się na technice, koordynacji ruchowej, szybkości i pracy nad sylwetką –
bez presji, w przyjaznej atmosferze. Treningi są dostępne zarówno w formie
indywidualnej, jak i grupowej (indor i outdoor).
13. Czy oferujecie usługi regeneracyjne i fizjoterapię?
Tak. Oferujemy:
masaże regeneracyjne,
konsultacje z fizjoterapeutą,
terapię IHHT (mitochondrialną),
sesje oddechowe i wsparcie powysiłkowe.
Sesje EMS regeneracja,
14. Czy mogę kupić voucher podarunkowy?
Tak. Oferujemy vouchery podarunkowe na wybrane usługi lub pakiety. Dostępne
są w recepcji oraz online.
15. Czy oferujecie treningi dla osób starszych lub początkujących?
Tak. Treningi są indywidualnie dopasowywane do poziomu zaawansowania i
kondycji – również dla osób starszych i początkujących.
16. Czy muszę mieć badania przed rozpoczęciem treningów?
Nie wymagamy badań lekarskich, ale przy problemach zdrowotnych warto
skonsultować się z lekarzem. Na miejscu przeprowadzany jest dokładny wywiad
przed rozpoczęciem ćwiczeń.
Płatności i pakiety
17. Jakie formy płatności akceptujecie?
Akceptujemy:
karty płatnicze,
BLIK,
gotówkę,
płatności online przez Bookero.
19. Czy oferujecie pakiety?
Tak. Pakiety są dostępne na treningi EMS, VersaClimber, tlenowe, personalne oraz
ich kombinacje. Szczegóły w zakładce Cennik.
Godziny otwarcia i grafik
20. Czy Boost Clinic działa w weekendy?
Tak. Jesteśmy otwarci od poniedziałku do soboty (możliwe są także indywidualne
ustalenia co do dni, godzin i miejsca- np. trening outdoor, dojazd do klienta).
Grafik dostępny jest w systemie Bookero.
21. Jak mogę sprawdzić wolne terminy?
Wszystkie dostępne terminy widoczne są w systemie Bookero online.